Hyvät vuorovaikutustaidot – avaimet välittävään ja menestykselliseen ilmapiiriin
Johto ja esihenkilöt
Miten rakennan ja ylläpidän luottamusta johdettaviini – mistä syntyy hyvä johtamisyhteys? Miten luodaan kulttuuri, jossa vaikeitakin asioita voidaan käsitellä avoimesti ja rakentavasti?
Työyhteisöt ja tiimit
Mitä minä tuon työyhteisööni? Miten voimme tehdä yhteistyöstä entistä sujuvampaa ja palkitsevampaa? Miten minä voin olla luomassa työyhteisöön entistäkin viihtyisämpää ja kannustavampaa ilmapiiriä?
Valmennussisällöt (3 x 3h)
1
Luottamuksen ilmapiiriä rakentavaa vuorovaikutus
-
Psykologinen turva ja sen merkitys työn tuloksiin ja työssä viihtymiseen
-
Itsetuntemuksen ja oman hyvinvoinnin vaikutus vuorovaikutuskäyttäytymiseen
-
Yksilön vastuu yhteistyöstä ja yhteisöllisyydestä
-
Mitä minä tuon työyhteisööni?
-
-
Rakentavan keskustelun elementit
2
Tunneälykäs toimintakulttuuri
-
Tunteet työelämässä
-
Ihmisen kokonaisvaltainen huomiointi
-
Avoin keskustelukulttuuri
-
Vaikeiden asioiden tai epäkohtien rakentava käsittely
-
3
Erilaisuus rikkautena ja voimavarana
-
Erilaiset persoonat ja toimintatyylit työyhteisössä
-
Erilaisuuden hyödyntäminen työyhteisössä
-
Erilaisten viestintätyylien tunnistaminen

Pyydä tarjous
riikka.wirpi@luotaava.fi / 0415466587
sanna.rovasalo@luotaava.fi / 0442763267